Quantcast
Browsing all 28 articles
Browse latest View live

15. Grădina Calmului de Dimineață

din seria Sarangheyo, Seoul! Chiar aveam nevoie de soare pentru cel de-al doilea obiectiv al excursiei! După masa de prânz, ne aștepta afară, așa că am plecat imediat spre Grădina Calmului de...

24. O zi plină de surprize în Seonbuk-dong

din seria Saranghaeyo, Seoul! Seonbuk-dong este o zonă din Seoul, unde zidurile vechii fortărețe străjuiesc case istorice, temple și grădini coreene cărora merită să le dedici o zi din programul tău...

25. Muzeul Gansong, Seonbuk-dong – un muzeu puțin cunoscut de străini

din seria Saranghaeyo, Seoul! După cum am scris în articolul anterior, Muzeul de Artă Gansong este considerat unul dintre cele mai bune muzee ale Coreei. Nu sunt eu în măsură să judec asta dar când am...

Clik here to view.

Să ne plimbăm puțin la Sanssouci, Potsdam!

Chiar dacă fotografiile de la Sanssouci sunt demult, vă puteți face o idee dacă vi-ar plăcea să ajungeți pe acolo sau nu, așa că m-am gândit să vi le arăt! parcul și Palatul Sanssouci Povestea acestui...

In împrejurimile Dresdei

In Dresda poți rămâne 3-4 zile, pentru a-i putea vizita și împrejurimile. Hai să vă spun pe unde am fost eu! Un palat de vânătoare la Moritzburg, casa-muzeu a “tatălui” lui Winetou și Old Shatterhand –...

Erfurt, “Roma Thuringiei”

La vremea călătoriei mele în RDG nu aveam internet și nici multe alte surse de informare. De aceea, ceea ce știam despre Erfurt, era faptul că acolo există un centru important de cultivare a florilor...

Atracții budapestane: Castelul Vajdahunyad

Chiar în spatele Monumentului Eroilor se află un alt punct de atracție, mult vizitat. Este vorba despre Castelul Vajdahunyad, apărut tot în 1896, cu ocazia expoziției Milleniumului. Silueta ni se pare...

Ultima vizită în Singapore: Grădinile din Golf

Chiar dacă Grădinile din Golf (Gardens by the Golf) nu au fost ultimul loc vizitat de noi la Singapore, le-am lăsat la urmă fiindcă ele sunt cea mai nouă atracție a metropolei și un loc în care chiar...

Bali, “Insula zeilor” 7. Grădina cu Lotuși, Ubud

Grădina cu Lotuși nu este neapărat un obiectiv turistic. Ea este fundalul unei cafenele, Lotus Cafe, și face legătura cu un templu, Pura Taman Saraswati. Acesta este dedicat lui Dewi Saraswati, zeița...

Bali, “Insula zeilor” 26. Pura Taman Ayun

Gusti Agung Putu, fondatorul regatului Mengwi, a construit acest templu în anul 1634, ca și templu regal. Inconjurat de un bazin care servește drept rezervor de apă și de un frumos parc, Pura Taman...

Fostul cartier al Palatului Imperial din Poznan, acum zonă studenţească

După amiaza Zilei Europei (9 mai) am petrecut-o în preajma fostului Palat Imperial, acum o dinamică zonă studenţească, cu clădiri frumoase, unele istorice, instituţii de cultură, monumente, multe...

Florile Wawelului

Vi-am spus deja că ceea ce a marcat excursia noastră în Polonia și o va face să stăruie mereu între amintiri a fost aerul îmbălsămat de mirosul de liliac și combinația verde/galben a lanurilor de...

Clik here to view.

Erevan – parcuri, fântâni, artă stradală și monumente

Fântânile, monumentele, lucrările moderne de artă stradală accentuează farmecul unui oraș, iar Erevanul le are pe toate din plin. Monument dedicat victimelor genocidului din 1915 undeva, la o intrare...

Artă în Parcul Saryan, la Erevan

La mulți ani, 2016!   Lângă Piața Operei din Erevan, în micul Parc Saryan, veți găsi o expoziție de artă, cu vânzare. Plimbați-vă agale, admirați tablourile, vorbiți cu artiștii și, cine știe,...

Complexul Cascada din Erevan

Cascada este ceva unic, nici clădire, nici monument, începută în anii ’60 și lăsată apoi în paragină mulți ani. Puteți vedea aici cum arăta acum mai bine de 30 de ani, când m-am plimbat prin zonă prima...

Primăvară vieneză

Am fotografiile din mai mulți ani dar nu am avut ocazia să le pun pe blog. Cum afară primăvara a explodat și ne răsfață cu culori, m-am gândit că ăsta ar fi momentul potrivit! Vă las în compania...

Primăvară pragheză

Nici primăvara din Praga nu se lasă mai prejos, deși e cu o lună mai tânără decât cea din Viena – martie 2008! Natura începea să se dezmorțească, chiar dacă a mai căzut o “zăpadă a mieilor” cu o zi în...

Shanghaiul modern: People’s Square, în buricul târgului

Nu voi povesti despre Shanghai în ordinea în care am vizitat locurile ci astfel încât să vă puteţi face o imagine cât mai completă. Oraşul e ca un caleidoscop care îţi oferă vechi şi nou, oraşe...

Pomeranzen Garten din Leonberg

La Leonberg am fost anul trecut, să văd centrul său vechi. Am povestit despre el, aici. Fiind primăvara, devreme, n-am putut vizita această grădină dar mi-am propus să revin. Ajungem ușor la Leonberg...

Ziua Tatălui, la Stuttgart

In luna mai, în Germania, se sărbătorește Ziua Tatălui (5 mai) și Ziua Mamei (8 mai). Săptămâna trecută le-am prins pe amândouă. Fiindcă Ziua Mamei este mai cunoscută, chiar dacă la noi este asimilată...